سبک زندگی

دستگاه آسیاب صنعتی

خرید دستگاه آسیاب صنعتی

آسیاب های صنعتی یکی از اولین تلاش های انسان ها برای مکانیزه کردن صنعت کشاورزی بودند
آسیاب صنعتی
آسیاب صنعتی

آسیاب صنعتی یکی از اولین تلاش های انسان ها برای مکانیزه کردن صنعت کشاورزی بودند دستگاه آسیاب صنعتی که امروزه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها هم برای خانه و هم بخش صنعتی کشاورزی هستند.

می توانیم بگوییم سابقه استفاده از دستگاه های آسیاب صنعتی به هزاران سال قبل برمی گردد که هنوز تجهیزات زیادی در صنعت کشاورزی وجود نداشت همین موضوع اهمیت بسیار بالای استفاده از این دستگاه در بخش های مختلف را نشان می دهد.

امروزه شرکت ها کارگاه های زیادی در حال تولید محصولات مختلفی در زمینه آسیاب هستند شرکت تاو صنعت که یکی از تولیدکنندگان صنعت آسیاب است محصولات مختلفی از جمله آسیاب عطاری، دستگاه های روغن گیر، آسیاب های خانگی و دستگاه های کره گیری را تولید میکند.

اگر در گذشته استفاده از محصولات آسیاب شده کمی تحقیق کنیم این امر از اهمیت آسیاب کردن مواد غذایی مختلف برای انسان ها را نشان می دهد اگر چه شکل و شاید نوع آسیاب در زمان‌های گذشته بسیار متفاوت بود و مردم از آسیاب‌های بادی، آسیاب های آبی و آسیاب های سنگی استفاده می‌کردند اما به صورت کلی می‌توان گفت همواره آسیاب کردن مواد غذایی یکی از مهمترین و کاربردی ترین موارد برای انسان‌ها بوده است.

آسیاب های صنعتی در واحد هایی همچون آشپزخانه های صنعتی هتل ها رستوران ها و عطاری ها مورد استفاده قرار می گیرد از این آسیاب ها برای توزیع مواد غذایی و غلاتی استفاده می شود این آسیاب ها انواع مختلفی دارند مانند آسیاب های صنعتی رومیزی و آسیاب های صنعتی ایستاده، همچنین ظرفیت و قدرت های گوناگونی از این آسیاب ها وجود دارد سنجیدن قدرت این دستگاه ها و اینکه این دستگاه چه چیزهایی را می‌تواند آسیاب کند از جمله مسائل مهمی است که در زمان خرید باید به آن بسیار دقت کنید برخی از آسیاب های صنعتی مخصوص آسیاب کردن دانه های سخت هستند و بعضی نیز دانه های کمی نرم تر را اسیاب می کنند مثلاً آسیاب های صنعتی وجود دارد که می توانند دانه‌های سنجد، زردچوبه و موارد سخت و سفت را نیز آسیاب کنند شما می توانید نمونه های آنها را در عطاری های شهر خود مشاهده کنید.

در تاو صنعت شما می توانید انواع آسیاب های مختلف برای آسیاب دانه های گیاهی مانند سنجد زردچوبه و دانه های دیگر را به صورت مستقیم از تولید کننده ی این محصول خریداری کنید شرکت تاو صنعت یکی از شرکت هایی است که برای محصولات خود گارانتی بسیار خوبی ارائه می کند شما می توانید محصولات این شرکت را با ۲ سال گارانتی و به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید.

قیمت خرید آسیاب صنعتی

 

به صورت کلی آسیاب های صنعتی دستگاه های بسیار پر کاربرد هستند که با هزینه های مختلف می توانید انواع مختلفی از آنها خریداری کنید قیمت این دستگاه ها با توجه به قدرت و نوع دستگاه آسیاب متفاوت است دستگاه آسیاب ابزار چندین پرهزینه نیستند و شما می توانید با صرف هزینه ای اندک یک دستگاه مناسب برای خانه یا حتی محیط کار خود تهیه کنید.

آسیاب های عطاری از جمله آسیاب هایی هستند که بیشترین کاربرد را دارند این آسیاب ها در حال حاضر به صورت برقی و با ظرفیت موتور های مختلف تولید می شوند که حجم و اندازه مخزن آنها نیز با یکدیگر متفاوت است نکته دیگری که در رابطه با این آسیاب ها وجود دارد آن است که این دستگاه ها در انواع مدل‌های استیل، چدن و موارد اینچنینی تولید می شوند.

مهم ترین بخش دستگاه آسیاب صنعتی

 

مهمترین بخش در دستگاه های آسیاب خرد کن های این دستگاه هستند که اصلی ترین اجزای آن به حساب می آید خرد کن ها عمل چرخش تیغه ها برای خرد کردن یا آرد کردن محصول بر عهده دارند.

آسیاب صنعتی
آسیاب صنعتی

ویژگی دستگاه آسیاب صنعتی

 

دستگاه های آسیاب صنعتی بسیار دستگاه های مستحکم و مقاوم هستند و با توجه به کاربردی که دارند به سادگی خراب نمی شوند همچنین قسمت های داخلی این دستگاه ها به راحتی قابلیت تمیز شدن و شستشو را دارد.

دستگاه آسیاب صنعتی در ظرفیت موتور های مختلفی تولید می شوند که توانی بین ۲ تا ۴۰ اسب بخار دارند و قابلیت کار مداوم در صنایع را نیز دارا می باشند.

دستگاه های آسیاب صنعتی می توانند از نوع چکشی و پره ای باشد تفاوت این دستگاه ها نیز در ساختار و شیوه آسیاب کردن آنهاست.

ظرفیت تولید در این آسیاب ها نیز متفاوت است اما این آسیاب ها می توانند از ۵ کیلوگرم در ساعت تا ۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم در ساعت با توجه به ظرفیت که شما میخرید را آسیاب کنند.

آسیاب های صنعتی می‌توانند در عطاری ها، رستورانها، داروسازیها، آشپزخانه‌ها، شرکتهای بزرگ تولید مواد غذایی و حتی در منازل مورد استفاده قرار بگیرد و انواع ادویه جات، قهوه، گیاهان و مواد دارویی، زردچوبه، زنجبیل، فلفل، غلات، سنجد یا هسته های مختلف ماننده خرما را آسیاب کنند.

این دستگاه ها با توجه به کاربردشان می توانند از قابلیت استفاده از برق تک فاز یا سه فاز را در بر بگیرد بدهی است که آسیابهای مخزن بزرگ صنعتی از برق سه فاز استفاده می کنند.

آسیاب های صنعتی عموماً دارای توری با اندازه‌های مختلف هستند و امکان انتخاب سایز برای پودر کردن بر عهده کاربر می باشد همچنین این دستگاهها دارای تخلیه آسان و راحت هستند.

دستگاه آسیاب صنعتی
دستگاه آسیاب صنعتی

دستگاه های آسیاب مواد غذایی در کجا کاربرد دارند

 

این دستگاه ها به طور گسترده از آنجایی که از نامشان نیز مشخص است در آسیاب کردن مواد غذایی کاربرد بسیاری دارند شما می توانید نمونه هایی از این دستگاهها را در کارخانجات تولید انواع ذرت، گندم و جو پیدا کنید همچنین این دستگاه ها در عطاریها، آجیل فروشی ها و حتی شرکت‌های داروسازی نیز کاربرد بسیار دارد.

معرفی چند دستگاه آسیاب صنعتی با کیفیت

 

همچنین برای دیدن مدل های بیشتر به سایت تاو صنعت مراجعه کنید

 


دستگاه آسیاب مدل ۸۴۰۰ زرد چوبه و دانه های خشک

دستگاه آسیاب مخصوص عطاری ها ، نمایشگاه ها و بازار روز می باشد
دستگاه آسیاب مخصوص عطاری ها ، نمایشگاه ها و بازار روز می باشد

دستگاه آسیاب مخصوص عطاری ها ، نمایشگاه ها و بازار روز می باشد ، آسیاب کردن در حضورمشتری ، مناسب برای پودر کردن زرد چوبه ،دارچین ، زنجفیل ، فلفل و تمامی دانه های خشک  در یک مرحله و با ظرفیت ۳۰ الی ۳۵ کیلو گرم در ساعت

دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط

برای خرید با شماره موبایل ۰۹۱۲۷۴۴۳۸۱۹ تماس بگیرید.


آسیاب مفصلی ۵۰۰ گرمی

آسیاب صنعتی
آسیاب صنعتی

این محصول در سایزهای مختلف و برای آسیاب کردن مواد مربوط به عطاری  از قبیل فلفل ، دارچین ، زرد چوبه و . . .  با قدرت بسیار بالا  و همچنین تخلیه و تمیز نمودن  دستگاه آسان می باشد

دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط

برای خرید با شماره موبایل ۰۹۱۲۷۴۴۳۸۱۹ تماس بگیرید.


دستگاه آسیاب مدل ۱۰۰۰

دستگاه آسیاب مدل 1000
دستگاه آسیاب مدل ۱۰۰۰

مزایا دستگاه آسیاب عطاری استیل

  • سرعت و قدرت فوق العاده دستگاه ( دور موتور ۲۸٫۰۰۰ دور در دقیقه)
  • دارای مخزن ضد زنگ و دارای روکش استیل
  • دارای فن خنک کننده موتور
  • دارای درب پیرکس شیشه ای نشکن

آسیاب عطاری استیل مدل ۱۰۰۰ نیمه صنعتی دارای مخزن مناسب، تمام استیل، بدنه و مخزن استیل، درب شیشه ای پیرکس نشکن، تیغه فولادی، آسیابی حرفه ای برای عطاری ها، قنادی ها و رستوران ها  یا کار های سبک برای آسیاب غلات،حبوبات وادویه جات مورد استفاده قرار می گیرد.

دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط

برای خرید با شماره موبایل ۰۹۱۲۷۴۴۳۸۱۹ تماس بگیرید.


آسیاب مدل ۸۲۰۰ بزرگ

آسیاب مدل 8200 بزرگ
آسیاب مدل ۸۲۰۰ بزرگ

دستگاه آسیاب مخصوص عطاری ها ، نمایشگاه ها و بازار روز می باشد ، آسیاب کردن در حضورمشتری ، مناسب برای پودر کردن زرد چوبه ،دارچین ، زنجفیل ، فلفل و تمامی دانه های خشک  در یک مرحله و با ظرفیت ۱۵ الی ۲۰ کیلو گرم در ساعت

دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط

برای خرید با شماره موبایل ۰۹۱۲۷۴۴۳۸۱۹ تماس بگیرید.


دستگاه آسیاب صنعتی ظرفیت ۱۰۰ کیلو در ساعت مختص دانه های خشک
دستگاه آسیاب صنعتی ظرفیت 100 کیلو در ساعت مختص دانه های خشک
دستگاه آسیاب صنعتی ظرفیت ۱۰۰ کیلو در ساعت مختص دانه های خشک

آسیاب کارگاهی مختص دانه های خشک دهنه ۵۰

دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط

برای خرید با شماره موبایل ۰۹۱۲۷۴۴۳۸۱۹ تماس بگیرید.

 

همچنین برای دیدن مدل های بیشتر به سایت تاو صنعت مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا